Ga naar de hoofdinhoud
Iemand die snapt dat iedereen anders is. Zéker als het om eten gaat.

Wat voor de één werkt, werkt niet altijd voor de ander. Dat geldt voor gezond leven en al helemaal voor gezond eten. Misschien wil je afvallen, spiermassa opbouwen of beter leren omgaan met intoleranties. Ontdek wat écht voor jou werkt met hulp van diëtisten. Plan via de Zorg voor jezelf app een eerste gesprek, bepaal je doel en leer hoe je de juiste stappen en happen kan nemen om dit doel voor eens en voor altijd te halen.

Maak kennis met de Diëtist
Waar kan de Diëtist je mee helpen?
Gezond eten en diëten draait om meer dan afvallen en aankomen. Bovendien is ieder lijf anders. De diëtisten van Zorg voor jezelf geven je persoonlijk advies over:
  • Intoleranties
  • Allergieën
  • Eten tijdens de zwangerschap
  • Voeding en ouder worden
  • Sportvoeding
  • Afvallen
  • Aankomen
  • Maaltijdplanning
  • Recepten en menu's
Nieuwsgierig? Zij gingen je voor!

We kennen (en vrezen) het bijna allemaal: het jojo-effect. De Diëtist hielp Anja via de Zorg voor jezelf app om een gezonde balans te vinden.
 

Jojo effect

De Zorg voor jezelf app is vanaf 1 januari beschikbaar voor iedereen met een zorgverzekering van a.s.r. Wist je dat je bij a.s.r. altijd zelf kiest naar welk ziekenhuis je gaat?

Wat vind je in de Zorg voor jezelf app?

De Zorg voor jezelf app biedt je snel digitaal toegang tot:

Veelgestelde vragen over de Diëtist
  1. Via de Zorg voor jezelf app vraag je een consult aan. Je vult vervolgens een korte vragenlijst in om jouw vraag en situatie te omschrijven. 
  2. Er zijn twee manieren om met een diëtist te spreken: via een terugbelverzoek of via een gepland videoconsult.
  3. Als je een telefonisch gesprek aanvraagt wordt er in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen contact met je opgenomen. Je wordt gebeld op het door jou opgegeven telefoonnummer.
  4. Boek je liever een videoconsult? Dan kies je op basis van de beschikbaarheid van de diëtisten de dag en tijd die jou het beste uitkomt. Je start het videoconsult via de Zorg voor jezelf app. 
  5. Na afloop ontvang je een kort verslag van de diëtist waarmee je gesproken hebt. 
     
Als je een telefonisch gesprek aanvraagt wordt er in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen contact met je opgenomen. Je wordt gebeld op het door jou opgegeven telefoonnummer. Boek je liever een videoconsult? Dan kies je op basis van de beschikbaarheid van de diëtisten de dag en tijd die jou het beste uitkomt. Je start het videoconsult via de Zorg voor jezelf app.

Met alle aanvullende verzekeringen van a.s.r. en Ik kies zelf van a.s.r. heb je recht op 3 sessies coaching (consulten van 45 minuten) met de Mental coach of Diëtist.

Heb je deze 3 consulten verbruikt, of ben je klant maar heb je geen aanvullende verzekering van a.s.r. of Ik kies zelf van a.s.r.? Dan is het mogelijk om in de app een consult aan te kopen voor € 44,50. Het aankopen van extra consulten gaat buiten je zorgverzekering om. In de app betaal je via iDeal direct voor het consult. 

De gegevens die je deelt in de Zorg voor jezelf app worden opgeslagen bij Teladoc Health Nederland. Teladoc Health is de dienstverlener achter de Zorg voor jezelf app. Zij voldoen aan alle (privacy) eisen die in Nederland aan een zorgverlener worden gesteld, zoals bijvoorbeeld een NEN-7510 certificering. Teladoc Health zal persoonlijke informatie of informatie over de diensten die door jou gebruikt worden nooit delen met a.s.r.
Om de kwaliteit van zorg en ondersteuning te kunnen garanderen stelt Teladoc Health hoge eisen aan hun zorgprofessionals. Teladoc Health is de dienstverlener achter de Zorg voor jezelf app. Alle huisartsen zijn BIG-geregistreerd en de diëtisten hebben een actieve registratie in het Kwaliteitsregister Paramedici. De mental coaches hebben een afgeronde post-HBO coachopleiding met EQA-certificering en minimaal 5 jaar ervaring met coaching.
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 10000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemiddag, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }