Een klacht melden bij a.s.r.
Onze klantenservice medewerkers lossen het probleem graag voor je op. Kom je er samen toch niet uit? Dan kun je natuurlijk een klacht indienen.
Zo meld je een klacht
Via het klachtformulier meld je je klacht makkelijk online en komt die direct bij een klachtbehandelaar terecht. Ook kun je je klacht melden in het contact met onze klantenservice. Geef dan duidelijk aan dat het om een klacht gaat.
Stuur je liever een brief? Vermeld daarin dan ook duidelijk dat het om een klacht gaat. Zet je naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en contract- of polisnummer in de brief en stuur deze aan:
a.s.r. Klachtenservice
Postbus 2072
3500 HB Utrecht
Wanneer krijg je antwoord?
- Een klachtbehandelaar neemt binnen 3 werkdagen contact met je op. Bij voorkeur telefonisch.
- Binnen 10 werkdagen krijg je onze inhoudelijke reactie op je klacht.
- Soms hebben we meer tijd nodig om je klacht te onderzoeken. Dan laten we je weten hoeveel langer we nog nodig hebben.
Wil je extra informatie delen?
Heb je extra informatie om je klacht duidelijker te maken? Dan kun je dat rechtstreeks aan je klachtbehandelaar sturen. Dit doe je als je al iemand gesproken hebt.
Niet tevreden over onze oplossing?
We vinden het belangrijk dat we je klacht goed oppakken. Ben je niet tevreden over de oplossing die we voorstellen? Dan kan je je klacht ook voorleggen aan een onafhankelijke partij. Uiteraard werken we volledig mee aan een oplossing via een externe klachteninstantie of rechter.