Hieronder vind je meer informatie over contact met de uitvaartverzekeringen van a.s.r.:
Telefoon
Voor het melden van een overlijden kun je ons 24 uur per dag/7 dagen in de week bereiken op telefoonnummer 0800 - 33 33 000.
Voor alle overige vragen zijn wij van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur telefonisch bereikbaar op telefoonnummer (053) 488 11 22. Je hoort eerst een kort keuzemenu. Hierdoor krijg je de juiste medewerker aan de telefoon, die je verder helpt. We vinden het belangrijk om iedere klant voldoende aandacht te geven en alle vragen volledig te beantwoorden. Het kan -in drukke perioden- voorkomen dat je langer moet wachten als je ons belt.
Contact via social media? Dan staat ons team van maandag t/m vrijdag tot 20.00 uur en op zaterdag tot 17.00 uur voor je klaar. Wij reageren binnen 2 uur. Lukt het ons niet om direct een inhoudelijke reactie te geven? Dan wordt jouw vraag de eerstvolgende werkdag opgepakt.
Contact via e-mail of brief
Vraag over een uitkering
Op dit moment is onze reactietermijn 20 werkdagen voor geldverzekeringen en 20 werkdagen voor dienstenverzekeringen. Wij doen er alles aan om je zo snel mogelijk te helpen.
Vraag aan de Klantenservice?
Op dit moment is onze reactietermijn 10 werkdagen. Wij doen er altijd alles aan om je zo snel mogelijk te helpen. Wist je dat je ook veel zaken kunt regelen via je a.s.r. account?
Je hebt een klacht
Je ontvangt binnen 3 werkdagen een ontvangstbevestiging en binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie op jouw klacht.
a.s.r. account
Veel zaken (bijvoorbeeld adreswijzigingen of aan- of afmelden van verzekerden) kun je ook regelen via jouw a.s.r. account. Of kijk bij ‘de meest gestelde vragen’. Staat het antwoord op jou vraag er niet tussen? Dan kunt je jouw vraag ook stellen via ons contactformulier.