Ga naar de hoofdinhoud
welkom bij a.s.r. Welkom bij de schadeverzekering van a.s.r.

De schadeverzekeringen van Aegon verhuizen naar a.s.r. Ons verhuisteam doet er alles aan om de verhuizing zo soepel mogelijk te laten verlopen zodat je je snel thuis voelt. Als jouw schadeverzekering is verhuisd, ontvang je een brief of e-mail waarin we je vertellen wat de verhuizing voor jou betekent. Op deze pagina vind je alle informatie over de verhuizing en het antwoord op de veelgestelde vragen. Is er toch iets niet duidelijk? Aarzel dan niet om contact op te nemen met je adviseur.

Wie is a.s.r.?

a.s.r. helpt met diensten en producten die niet alleen goed zijn voor nu, maar ook op de lange termijn. Met toekomstige generaties in gedachten. Daarom verzekeren we duurzame oplossingen, zoals zonnepanelen. En bieden we duurzaam schadeherstel. Zo maken we graag samen met jou het verschil met groenere keuzes. Voor nu, later en altijd.

Dit blijft hetzelfde voor jou 

Jouw adviseur verhuist ook mee

Heb je je schadeverzekering via een adviseur afgesloten? Zowel jouw schadeverzekering als adviseur verhuizen naar a.s.r.

Jouw premie is hetzelfde

De premie die je op het moment van de verhuizing betaalt bij Aegon, betaal je ook bij a.s.r. Wel kan de premie na de verhuizing op enig moment wijzigen door bijvoorbeeld een 
jaarlijkse indexatie. Je hoort dit tijdig van ons.

Je schadeverzekering is in goede handen

We zijn heel blij jou als klant bij a.s.r. te verwelkomen! En helpen je graag in het maken van duurzame keuzes. 

Dit verandert er voor jou

Je ontvangt een nieuwe a.s.r.-polis

Na de verhuizing ontvang je een nieuwe a.s.r.-polis met minimaal dezelfde dekking als bij Aegon. Heb je schade en was je dekking bij Aegon ruimer? Dan handelen wij je schade af volgens de voorwaarden die je had bij Aegon.

Het betaalmoment kan veranderen

Aegon had een vaste incassodatum in de maand. a.s.r. incasseert de premie op de ingangsdatum van de verzekering. Bijvoorbeeld: is de ingangsdatum van jouw verzekering 10 januari? Dan incasseert a.s.r. op de 10e van de maand. Maak jij je premie zelf over? In de tweede of derde week van de maand ontvang je een betaalverzoek of iDEAL-link.

Een a.s.r. account

De informatie over jouw schadeverzekering vind je straks terug in je a.s.r. account. Je krijgt een uitnodiging om een a.s.r. account te activeren.

Veelgestelde vragen

Schadeverzekeringen en de verschillen

Schademelding

Overige vragen

Heb je nog vragen?

  • Livechat

    Door de verhuizing van Aegon naar a.s.r. zijn er momenteel langere wachttijden

    Werkdagen 08.30 – 17.30 uur

  • Telefoon

    Door de verhuizing van Aegon naar a.s.r. zijn er momenteel langere wachttijden

    (030) 278 08 08
  • Noodnummer

    24/7 bereikbaar

    (030) 256 77 77

    Ook vanuit het buitenland bereikbaar

Bij a.s.r. is je schadeverzekering in goede handen