Natuurlijk wil je dat je werknemers gezond, gemotiveerd en met plezier aan het werk zijn én blijven. Daarom wil je ze het liefst duurzaam inzetbaar houden. In de Dienstenwinkel vind je een uitgebreid aanbod van preventieve diensten, re-integratie diensten, opleidingen en trainingen die je hierbij kunnen helpen en ondersteunen. Afhankelijk van het type dienst, kun je deze direct, via een adviseur of via een offerte aanvragen. Lees hieronder meer over de mogelijkheden voor jouw bedrijf.
De Dienstenwinkel maakt het voor jou eenvoudig om zaken te regelen. Benieuwd welke voordelen het heeft? We zetten ze op een rij:
Als werkgever sta je vaak voor uitdagingen zoals het verminderen en voorkomen van ziekteverzuim en het bevorderen van inzetbaarheid. Met onze preventieve diensten zorgen we ervoor dat je werknemers langdurig inzetbaar zijn en wordt verzuim voorkomen.
Onze re-integratie diensten begeleiden jou en je werknemer tijdens het re-integratietraject. Zo voldoe jij aan de eisen van de Wet verbetering poortwachter en kan je werknemer duurzaam re-integreren.
We bieden diverse trainingen en opleidingen aan op het gebied van sociale zekerheid, verzuim, vitaliteit, duurzame inzetbaarheid en preventie. De trainingen worden verzorgd door ons of andere aanbieders, waardoor we een hoge kwaliteit kunnen garanderen.
Meer weten over hoe de Dienstenwinkel werkt, wat je allemaal kunt vinden in de Dienstenwinkel en hoe je bijvoorbeeld een dienst aanvraagt?
Bekijk dan de handleiding voor werkgevers. Heb je nog vragen of kom je ergens niet helemaal uit? Neem dan contact op met ons serviceteam via 030 - 25 72 910 of dienstenwinkel@asr.nl. Zij helpen je graag verder of verbinden je door met de juiste contactpersoon voor jouw vraag.”
Als werkgever kun je gebruik maken van de Dienstenwinkel als je een collectieve inkomensverzekering hebt bij a.s.r.
Het bezoeken van de Dienstenwinkel voor werkgevers is geheel kosteloos. Pas op het moment dat je besluit een dienst af te nemen, komen daar kosten bij kijken. Deze kosten variëren, afhankelijk van of je de gewenste dienst direct kunt afnemen in de Dienstenwinkel of dat je een offerte op maat moet aanvragen.
Afhankelijk van jouw situatie en specifieke inkomensverzekering worden sommige diensten gedeeltelijk vergoed. Deze specifieke informatie kun je opvragen bij je adviseur of vinden bij de gewenste dienst in de Dienstenwinkel.
De diensten zijn grotendeels ontwikkeld met of door a.s.r. De diensten worden doorlopend gemonitord op onder andere kwaliteit, resultaat en prijs-kwaliteitverhouding. We passen de diensten voortdurend aan op basis van marktontwikkelingen en vragen jullie als werkgever altijd naar jullie gebruikservaring. Zo kunnen wij de kwaliteit behouden én verbeteren!
Heb je een vraag over de Dienstenwinkel? Bijvoorbeeld over het proces, de status van je aanvraag, of kun je iets niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken op 030 - 25 72 910 of een e-mail sturen naar dienstenwinkel@asr.nl. Je kunt ook het contactformulier invullen. We helpen je graag verder of verbinden je door met de juiste contactpersoon voor jouw vraag.