Misschien hebben wij niet jouw laatste gegevens of zijn de gegevens niet compleet. Hieronder lees je de meest voorkomende oorzaken en mogelijke oplossingen. Word je liever persoonlijk geholpen? Je kunt ons bellen tijdens kantooruren. Wij helpen je graag verder.
Misschien staat de verzekering niet op jouw naam, maar op die van je partner. Of heb je een bankrekening gebruikt die op een andere naam staat dan de verzekering. Controleer op je verzekeringspolis wie de verzekerde is en probeer het opnieuw.
Het kan dat bepaalde gegevens, zoals je geboortedatum of geslacht niet bij ons bekend zijn. Bel ons om je gegevens te controleren. Zorg ervoor dat de verzekeringnemer contact met ons opneemt. De verzekeringnemer is de persoon die op de polis staat. Wij zijn tijdens kantooruren bereikbaar op: (030) 278 87 62.
Het kan dat wij niet het juiste adres hebben. Controleer op de polis op welk adres je verzekering staat.
Geef je adreswijziging door via het contactformulier of bel ons tijdens kantooruren op het nummer: (030) 257 91 11
Kies dan voor de optie identificeren per post. Vul daar je naam, geboortedatum en zakelijke adres in. De brief met unieke code wordt binnen 5 werkdagen naar je bedrijf gestuurd.
Heb je deze week een aanvraag gedaan voor een AOV? Dan zijn je gegevens misschien nog niet verwerkt. Probeer het over een paar dagen nog een keer. Heb je een dringende vraag over je aanvraag? Neem contact op met je adviseur.