Ga naar de hoofdinhoud

Het verhaal van a.s.r.

In het verhaal van a.s.r. vind je de sterke punten van de organisatie en cultuur van a.s.r. en Aegon Nederland. Deze vormen samen de strategische prioriteiten, visie en kernwaarden van onze nieuwe organisatie.

In the story of a.s.r. you will find the strengths of the organisation and culture of a.s.r. and Aegon Netherlands. Together, these form the strategic priorities, vision and core values of our new organisation.

Het verhaal van a.s.r. | The story of a.s.r.

In het verhaal van a.s.r. beschrijven we de visie, strategische prioriteiten en kernwaarden van onze nieuwe organisatie.

In the story of a.s.r., we describe the vision, strategic priorities and core values of our new organisation.

Strategie | Strategy

De kern van onze strategie is lange langetermijnwaardecreatie voor onze belangrijkste stakeholders: klanten, medewerkers, maatschappij en aandeelhouders.

At the heart of our strategy is long-term value creation for our key stakeholders: customers, employees, society and shareholders.

Onze stakeholders | Our stakeholders

We willen elke dag waarde toevoegen voor onze belangrijkste stakeholders: klanten, medewerkers, maatschappij en aandeelhouders.

We want to add value for our key stakeholders every day: customers, employees, society and shareholders.

Klanten | Customers

Klanten zijn een van onze vier belangrijkste stakeholders. Wat bieden wij hen?

Customers are one of our key stakeholders. What do we offer them?

Medewerkers - Kernwaarden | Employees - Core values

Iedereen bij a.s.r. werkt vanuit drie kernwaarden om onze klanten en adviseurs zo goed mogelijk te helpen.

Everyone at a.s.r. works on the basis of three core values to help our customers and advisors in the best possible way.

Medewerkers - 5 D's | Employees - 5 D's

We verwachten van iedereen binnen a.s.r. lef en persoonlijk leiderschap.De manier waarop we met elkaar omgaan, past hierbij. Dit hebben we verwoord in de ‘5 D’s’.

We expect courage and personal leadership from everyone within a.s.r. The way we treat each other is in keeping with this.This is expressed in the ‘5 D’s’.

Maatschappij | Society

Als grote verzekeraar wil a.s.r. een bijdrage leveren aan het oplossen van maatschappelijke vraagstukken.We zien 3 thema’s waarop we de meeste impact kunnen maken.

As a large insurer, a.s.r. wants to contribute towards solving social issues.We see 3 areas in which we can make the most impact.