Service & contact Schadeverzekering - service & contact
Schadeverzekering Service & contact
Heb je een vraag over de verhuizing van je Aegon schadeverzekering naar a.s.r.? Bekijk dan onze verhuispagina.
Waar gaat je vraag over?
Heb je jouw verzekering zelf afgesloten, bijvoorbeeld via onze website? Of wil je een verzekering afsluiten via onze website? Kies hieronder dan voor Ik kies zelf van a.s.r.
Heb je jouw verzekering afgesloten via een adviseur? Of wil je een verzekering afsluiten via een adviseur? Kies hieronder dan voor a.s.r.
Zelf snel regelen
Je kunt je verzekering op elk gewenst moment bekijken en wijzigen. Log hiervoor in op je a.s.r. account en wijzig je gegevens of je verzekering.
Schade melden
Een schade, diefstal of een annulering is altijd vervelend. Binnen 10 dagen nemen wij je melding in behandeling. Daarna nemen wij contact met je op over de verdere afhandeling.
Veelgestelde vragen
Toch liever écht contact?
Wil je iets wijzigen aan je verzekering? In veel gevallen kan dit via je a.s.r. account.
Livechat
Chat met een medewerker
Werkdagen 08.30 – 21.00 uur
Zaterdag 09.00 - 17.00 uur
Noodnummer
(030) 699 070824/7 bereikbaar
Let op:Voor als je een noodgeval hebt gerelateerd aan je:
- Kortlopende reisverzekering
- Kortlopende annuleringsverzekering
- Of was je hiervoor klant bij de Europeesche?
Ook vanuit het buitenland bereikbaar