Ga naar de hoofdinhoud
Service & contact Schadeverzekering - service & contact

Schadeverzekering Service & contact

Heb je een vraag over de verhuizing van je Aegon schadeverzekering naar a.s.r.? Bekijk dan onze verhuispagina.

Waar gaat je vraag over?

Heb je jouw verzekering zelf afgesloten, bijvoorbeeld via onze website? Of wil je een verzekering afsluiten via onze website? Kies hieronder dan voor Ik kies zelf van a.s.r.

Heb je jouw verzekering afgesloten via een adviseur? Of wil je een verzekering afsluiten via een adviseur? Kies hieronder dan voor a.s.r.

Zelf snel regelen

Verzekering bekijken en wijzigen

Je kunt je verzekering op elk gewenst moment bekijken en wijzigen. Log hiervoor in op je a.s.r. account en wijzig je gegevens of je verzekering.
Inloggen op je account

Schade melden

Een schade, diefstal of een annulering is altijd vervelend. Binnen 10 dagen nemen wij je melding in behandeling. Daarna nemen wij contact met je op over de verdere afhandeling.
Meld je schade

Veelgestelde vragen

Toch liever écht contact?

Wil je iets wijzigen aan je verzekering? In veel gevallen kan dit via je a.s.r. account.

  • Livechat

    Chat met een medewerker

    Werkdagen 08.30 – 21.00 uur

    Zaterdag 09.00 - 17.00 uur

  • Telefoon

    Mogelijk moet je even wachten

    (030) 699 79 30

    Werkdagen 08.30 – 17.30 uur

  • Noodnummer

    24/7 bereikbaar

    (030) 699 0708
    Let op:

    Voor als je een noodgeval hebt gerelateerd aan je: 

    Bel dan: (020) 651 57 77

    Ook vanuit het buitenland bereikbaar