Een klacht melden bij a.s.r.
Onze klantenservice medewerkers helpen je graag. Kom je er samen niet uit? Dan kun je natuurlijk een klacht indienen.
Heb je een vraag of hulp nodig?
Heb je een vraag en wil je daarover contact met ons hebben? Heb je bijvoorbeeld onze hulp nodig om iets online te regelen? We staan voor je klaar. Op Service en Contact vind je de mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Zo meld je een klacht
Als je er samen met ons toch niet uitkomt of als je een klacht wilt bij ons melden, gebruik dan het klachtformulier. Deze komt direct bij een klachtbehandelaar terecht. Wil je je klacht liever telefonisch bij ons melden? Dat kan ook. Neem contact met ons op en geef aan dat je een klacht hebt.
Per post stuur je je klacht naar:
a.s.r. Klachtenservice
Postbus 2072
3500 HB Utrecht
Wanneer krijg je antwoord?
- Een klachtbehandelaar neemt binnen 3 werkdagen contact met je op. Bij voorkeur telefonisch.
- Binnen 10 werkdagen krijg je onze inhoudelijke reactie op je klacht.
- Soms hebben we meer tijd nodig om je klacht te onderzoeken. Dan laten we je weten hoeveel langer we nog nodig hebben.
Wil je extra informatie delen?
Heb je extra informatie om je klacht duidelijker te maken? Dan kun je dat rechtstreeks aan je klachtbehandelaar sturen. Dit doe je als je al iemand gesproken hebt.
Niet tevreden over onze oplossing?
We vinden het belangrijk dat we je klacht goed oppakken. Ben je niet tevreden over de oplossing die we voorstellen? Dan kan je je klacht ook voorleggen aan een onafhankelijke partij. Uiteraard werken we volledig mee aan een oplossing via een externe klachteninstantie of rechter.