Ga naar de hoofdinhoud
Service & contact Schadeverzekering - service & contact

Schadeverzekering Service & contact

Heb je een vraag over de verhuizing van je Aegon schadeverzekering naar a.s.r.? Bekijk dan onze verhuispagina.

Waar gaat je vraag over?

Heb je jouw verzekering zelf afgesloten, bijvoorbeeld via onze website? Of wil je een verzekering afsluiten via onze website? Kies hieronder dan voor Ik kies zelf van a.s.r.

Heb je jouw verzekering afgesloten via een adviseur? Of wil je een verzekering afsluiten via een adviseur? Kies hieronder dan voor a.s.r.

Zelf snel regelen

Schade melden

Een schade, diefstal of een annulering is altijd vervelend. Binnen 10 dagen nemen wij je melding in behandeling. Daarna nemen wij contact met je op over de verdere afhandeling.
Meld je schade

Verzekering bekijken

In je a.s.r. account bekijk je jouw verzekering, polisblad en contactgegevens van je adviseur. Download je groene kaart of pas je betaalrekening en contactgegevens aan.
Inloggen op je account

Veelgestelde vragen

Toch liever écht contact?

Wil je iets wijzigen aan je verzekering? In veel gevallen kan dit via je a.s.r. account.
  • Adviseur

    Mijn adviseur vinden

    Zoek een adviseur
  • LiveChat

    Door technisch onderhoud zijn er op dit moment langere wachttijden

    Werkdagen 08.30 – 17.30 uur

  • Telefoon

    Door technisch onderhoud zijn er op dit moment langere wachttijden

    (030) 278 08 08

    Werkdagen 08.30 – 17.30 uur

    Noodnummer

    24/7 bereikbaar

    (030) 256 77 77

    Ook vanuit het buitenland bereikbaar