Sloot je jouw verzekering online af of wil je dat nog online doen? Kies hieronder dan voor Ik kies zelf van a.s.r.
Sloot je jouw verzekering via een adviseur af of wil je dat nog via een adviseur doen? Kies hieronder dan voor a.s.r.
Heb je alleen een Kortlopende reis, Kortlopende annulering of Doorlopende verzekering voor reizen (voorheen Europeesche)? Dan heb je geen a.s.r. account. Voor deze verzekeringen kun je zelf geen wijziging doorvoeren. Wil je iets wijzigingen aan deze verzekeringen? Neem dan contact met ons op.
Voor de andere schadeverzekeringen van Ik kies zelf van a.s.r. heb je een account en kun je zelf al je verzekeringszaken regelen of een nieuwe verzekering bijsluiten.
Kun je niet inloggen of kun je je Ik kies zelf van a.s.r. verzekering niet terugvinden in je account? Neem dan contact met ons op.
Je kunt alle verzekeringen van Ik kies zelf van a.s.r. gemakkelijk en snel zelf online afsluiten.
Voor welke verzekering wil je jouw premie berekenen?
Je kunt je verzekering op elk gewenst moment wijzigen. Log hiervoor in op je a.s.r. account en wijzig je gegevens of die van je verzekering.
Een dierbare verliezen is een ingrijpende gebeurtenis. Wij helpen je graag met het beëindigen of overzetten van de lopende verzekeringen. Neem hiervoor contact met ons op.
Log in op je a.s.r. account en wijzig je adres onder het tabblad 'Mijn gegevens'. Wij zullen de adreswijziging zo snel mogelijk verwerken. Enkele dagen later zal er een nieuw polisblad klaarstaan met het nieuwe adres.
Heb je een inboedel- of woonhuisverzekering? Wijzig in dat geval ook het risicoadres van de betreffende verzekering. Anders is je nieuwe woning niet verzekerd.
Heb je een autoverzekering? Je adreswijziging kan een premiewijziging tot gevolg hebben. Deze premie staat op je nieuwe polisblad vermeld. Het adres op je Internationale Motorrijtuigverzekeringskaart (IMK) wordt pas aangepast per jaarlijkse verlengingsdatum.
Je kunt je polisvoorwaarden terugvinden in je a.s.r. account. Ben je op zoek naar alle voorwaarden? Die vind je op onze voorwaardenpagina.
Overweeg jij je verzekering op te zeggen? Dat vinden wij jammer, want we zijn erg blij met je als klant. Als je je verzekering toch wilt opzeggen, dan kan dat in je a.s.r. account. Log in en ga naar de verzekering die je wilt opzeggen en klik onderaan op 'Naar opzeggen'. Geef daarbij aan wat de reden is van je opzegging.
We doen altijd ons best om je zo goed mogelijk te helpen, maar het kan gebeuren dat je een keer niet tevreden bent over onze service. Laat het ons weten, dan lossen we je klacht graag op. Via het klachtformulier meld je je klacht makkelijk online en komt die direct bij een klachtbehandelaar terecht. Je kunt je klacht ook melden via een van onze contactkanalen. Geef dan duidelijk aan dat het om een klacht gaat.
Stuur je liever een brief? Vermeld daarin dan ook duidelijk dat het om een klacht gaat. Zet je naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en contract- of polisnummer in de brief en stuur deze aan:
a.s.r. Klachtenservice
Postbus 2072
3500 HB Utrecht
Lees meer over onze klachtenprocedure.
Je premie wordt afgeschreven via automatisch incasso. Daarmee besparen we kosten en dat zie je terug in onze premies. Bij het afsluiten van je verzekering machtig je ons om de premie maandelijks af te schrijven via automatische incasso. Je hoeft je premie dus niet zelf over te maken.
Gaat er iets mis met je betalingen of heb je vragen over je premie? Kijk voor een overzicht van al je betalingen in je a.s.r. account. Je ziet hier precies per verzekering wat je al betaald hebt, wat je nog moet betalen en op welke datum wij de premie afschrijven.
Heb je toch nog een vraag over je betalingen of wil je een betalingsregeling afsluiten? Of kun je niet inloggen, of je Ik kies zelf van a.s.r. verzekering niet terugvinden in je account? Neem dan contact met ons op.
Ja, wij maken beperkt gebruik van artificiële intelligentie (AI). Wij schatten bijvoorbeeld met behulp van AI de kans in dat je contact met ons opneemt over je openstaande schade. Dit doen we door te checken hoe lang geleden er een claim door jou is ingediend. En of je bijvoorbeeld telefonisch of via je a.s.r. account contact met ons hebt gehad. Ons doel is daarbij om herhaalverkeer zoveel mogelijk te beperken en de afhandeling van je schadeclaim beter af te stemmen op jouw verwachtingen. Daarbij krijg je van ons altijd antwoord binnen onze reactietermijn. Je leest meer over hoe wij AI gebruiken in onze privacyverklaring.
Wil je iets wijzigen aan je verzekering? In veel gevallen kan dit via je a.s.r. account.
Heb je een noodgeval gerelateerd aan je
Heb je een vraag over jouw schadeverzekering of wil je een wijziging doorvoeren? Bijvoorbeeld over je reis- of aansprakelijkheidsverzekering? Stel deze aan je adviseur. Die kent je persoonlijke situatie en kan je het beste helpen. Wil je toch met a.s.r. schakelen? Bekijk dan de contactmogelijkheden onderaan deze pagina. Wij helpen je graag verder.
Advies over je verzekeringen, een a.s.r. verzekering opzeggen of afsluiten kan alleen via je adviseur. Je adviseur kent jouw persoonlijke situatie en kan je het beste helpen.Voor andere zaken zoals betalingsregelingen, verhuizingen, schade melden, polisvoorwaarden bekijken kun je zowel bij ons als bij de adviseur terecht.
In je a.s.r. account staat op het productoverzicht wie je adviseur is. Heb je nog geen adviseur? Zoek een adviseur. Wil je contact met a.s.r.? Bekijk de mogelijkheden onderaan deze pagina.
Een dierbare verliezen is een ingrijpende gebeurtenis. Onze Nabestaandendesk helpt je daarom met een snelle afhandeling van de bij ons lopende verzekeringen en diensten. Je kunt op 3 manieren een overlijden melden:
Lees meer over onze nabestaanendesk.
Geef je verhuizing door via je a.s.r. account. Je nieuwe adres geven wij automatisch door aan je adviseur. Heeft het gevolgen voor je verzekering? Dan neemt je adviseur contact met je op.
Je kunt ook de verhuizing doorgeven aan je adviseur. Contactgegevens van je adviseur vind je op het productoverzicht in je a.s.r. account of met onze adviseur zoeker.
Je kunt je polisvoorwaarden terugvinden in je a.s.r. account. Ben je op zoek naar alle voorwaarden, dan vind je deze op onze overzichtspagina.
Wat jammer dat je je verzekering(en) wil opzeggen. Je kunt het beste contact opnemen met je adviseur, die kent jouw persoonlijke situatie. De contactgegevens van je adviseur vind je in je a.s.r. account bij het product dat je op wil zeggen.
Liever contact met a.s.r.? Bekijk de mogelijkheden onderaan deze pagina. We helpen je graag verder.
We doen altijd ons best om je zo goed mogelijk te helpen, maar het kan gebeuren dat je een keer niet tevreden bent over onze service. Laat het ons weten, dan lossen we je klacht graag op. Via het klachtformulier meld je je klacht makkelijk online en komt die direct bij een klachtbehandelaar terecht. Je kunt je klacht ook melden via een van onze contactkanalen. Geef dan duidelijk aan dat het om een klacht gaat.
Stuur je liever een brief? Vermeld daarin dan ook duidelijk dat het om een klacht gaat. Zet je naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en contract- of polisnummer in de brief en stuur deze aan:
a.s.r. Klachtenservice
Postbus 2072
3500 HB Utrecht
Lees meer over onze klachtenprocedure.
Ja, wij maken beperkt gebruik van artificiële intelligentie (AI). Wij schatten bijvoorbeeld met behulp van AI de kans in dat je contact met ons opneemt over je openstaande schade. Dit doen we door te checken hoe lang geleden er een claim door jou is ingediend. En of je bijvoorbeeld telefonisch of via je a.s.r. account contact met ons hebt gehad. Ons doel is daarbij om herhaalverkeer zoveel mogelijk te beperken en de afhandeling van je schadeclaim beter af te stemmen op jouw verwachtingen. Daarbij krijg je van ons altijd antwoord binnen onze reactietermijn. Je leest meer over hoe wij AI gebruiken in onze privacyverklaring.
Wil je iets wijzigen aan je verzekering? In veel gevallen kan dit via je a.s.r. account.