Tot 1 juli 2020 was a.s.r. bank een dochtermaatschappij van a.s.r. Voorheen bood a.s.r. bank spaarrekeningen en beleggersrekeningen aan. Heb je een rekening bij a.s.r. bank gehad? Op deze pagina vind je meer informatie over wat er met jouw rekening is gebeurd.
Geld opzij zetten dat je niet gelijk nodig hebt en direct aan de slag met jouw financiële doel?
Had je op 1 december 2019 een actieve Internet Spaarrekening, Lijfrente Spaarrekening of een Extra Pensioen Uitkering van a.s.r.? Dan is deze overgedragen aan Centraal Beheer, een merk van Achmea Bank N.V. Achmea Bank heeft de spaarportefeuille van a.s.r. bank overgenomen.
Voor vragen over je huidige rekening kun je contact opnemen met Centraal Beheer op (055) 579 81 00. Je kunt ook online contact opnemen met Centraal Beheer.
Heb je bij a.s.r. bank een beleggingsrekening gehad? Dan heb je in januari 2020 informatie van ons ontvangen waarin staat aangegeven dat a.s.r. bank heeft besloten om te stoppen met het verlenen van beleggingsdiensten. Tot 15 april 2020 kon je jouw rekening bij a.s.r. bank aanhouden. Ook kon je tot die datum je keuze doorgeven over wat je wilde doen met jouw beleggingsrekening.
Hieronder kun je precies nakijken wat er met jouw rekening is gebeurd. Voer het 8-cijferig rekeningnummer in en klik op ‘controleer’.
Heb je een andere vraag over een oude spaar- of beleggersrekening bij a.s.r.? Vul dan het contactformulier in. Je kunt hierin ook aangeven dat je teruggebeld wilt worden. Vergeet dan niet om je telefoonnummer in te vullen.
Vervelend dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Om een klacht in te dienen willen wij vragen gebruik te maken van het klachtenformulier. Binnen drie werkdagen nemen wij contact met je op.
Hier lees je meer over hoe a.s.r. omgaat met klachten: zo gaan we bij a.s.r. om met klachten.