Er klinkt altijd gelach bij Mehrzad in de cafetaria. Hij is naast een gedreven ondernemer ook een moppentapper en een luisterend oor. Zijn klanten noemen het ook wel de "Mehrzad-kliniek", omdat hij soms bijna het werk doet van een psycholoog. Hij brengt het liefst iedereen een lach op de gezicht en laat je nooit langer dan een minuut wachten als je binnenloopt.
Dit is een van Mehrzad zijn goede kanten, maar ook gelijk een valkuil. Als ondernemer wil je alles doen om je zaak goed te laten draaien. Maar soms ben je zo bezig met je zaak en de klanten dat je jezelf vergeet. Mehrzad: ‘Wij beginnen 's ochtends met vaste klanten voor koffie of een cappuccino. Daarna de lunch en 's avonds het diner. Vrijdag is mijn langste dag. Dan werk ik 15 of 16 uur.’
Ook zijn personeel geeft aan dat Mehrzad het liefst 120% geeft. Selina, werknemer van Mehrzad: ‘Hij zit nooit stil, hij is altijd bezig. Stel hij is ziek, dan komt hij alsnog.’