Leuk! Je hebt interesse om te starten met a.s.r. Vitality. Hier vind je praktische info die je nodig hebt om jezelf aan te melden. Kom in beweging, word fitter en productiever en blijf gezond en volop ondernemen. Via de a.s.r. Vitality app werk je in 3 stappen aan je gezondheid: ken je gezondheid, verbeter je gezondheid en word beloond.
Beweeg en word beloond!
a.s.r. Vitality is hét vitaliteitsprogramma dat gedragsverandering op de korte en lange termijn realiseert door gezonde keuzes aantrekkelijk te maken. Dagelijks bewegen is belangrijk voor je gezondheid én dus ook voor jouw onderneming. Want wanneer jij fit en vitaal bent, ga je met volle energie aan het werk! Wij helpen je aan voldoende beweging door je daarvoor te belonen.
Naast dat jij je fit en energiek voelt, word je ook beloond voor gezonde activiteiten in de vorm van vouchers, cadeaus, cashback op je Fitbit of Apple Watch én je AOV. Als ondernemer krijg je namelijk jaarlijks cashback op je premie van een a.s.r. arbeidsongeschiktheidsverzekering. De cashback wordt berekend op basis van je gemiddelde Vitality Status: brons, zilver, goud of platinum. Deze verzekeringen van a.s.r. tellen mee:
AOV
Doorgaanverzekering voor ondernemers
Beginnen met a.s.r. Vitality: een praktisch stappenplan
Meld je aan bij a.s.r. Vitality. Wij checken of jouw arbeidsongeschiktheidsverzekering aansluit op het beweegprogramma. Na aanmelding, moet je eerst je e-mailadres bevestigen. Daarna krijg je binnen 24 uur een e-mail van ons met jouw unieke activatiecode. Controleer ook je spam- of ongewenste e-mailfolder.
Download de a.s.r. Vitality app in Google Play of App Store van je telefoon. Open de app en klik op registreer. Vul het e-mailadres in waarmee je bent aangemeld. Daarna je registratiecode die je via de e-mail hebt gehad en verzin een wachtwoord.
De app registreert niet automatisch hoeveel je beweegt. Koppel daarom een activity tracker of fitness app. Die houden je hartslag bij en hoeveel je beweegt. Kijk hier welke apps en trackers jij kunt koppelen.
Activeer je beloningen. In de blauwe sectie van de app zie je ‘activeer je weekbeloningen’. Wanneer jij je weekdoel haalt, kunnen we je belonen als je beweegt!
Je start met het programma aan de hand van 3 thema’s:
Ken je gezondheid: beantwoord gezondheidsvragen in de app en vul je waarden in en/of doe de a.s.r. Vitality Gezondheid Check. Je kan de Gezondheid Check ieder jaar gratis laten uitvoeren bij onze partners. Zij meten de BMI & taille-omvang, bloeddruk, bloedsuikerwaarden en cholesterol. Maak hiervoor een afspraak.
Verbeter je gezondheid: elke week kun je een persoonlijk haalbaar weekdoel en Vitality Punten halen door stappen te zetten, je hartslag te verhogen, fietsritten te maken of sportlessen te volgen via de app.
Word beloond: heb jij je doel behaald, dan word je beloond met week- en maandbeloningen. Ontvang ook een jaarbeloning, als cashback, op je a.s.r. doorgaan- of arbeidsongeschiktheidsverzekering.
Als ondernemer krijg je aan het eind van het jaar je cashback uitgekeerd aan de hand van je Vitality Status. Deze status bepaalt het percentage cashback dat je kunt verwachten.
Ondersteuning, motivatie en inspiratie
Je wilt natuurlijk dat je medewerkers ook na de introductie hun motivatie om te bewegen vasthouden. Daar helpen de aanvoerders bij en wij! Wij inspireren je medewerkers via onze blogs, Facebook, Instagram en YouTube.
Nog geen lid?
a.s.r. Vitality met een deelnemende verzekering
Heb jij een zorgverzekering van a.s.r. of Ik kies zelf van a.s.r. of een AOV bij ons? Meld je dan aan!
{
"dialog": {
"homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900",
"urlChat" : "/api/dialog/Chat/",
"urlCM": "/api/dialog/Conversation/",
"urlCMReporting": "",
"tokenApiEndPoint": "/api/token/get",
"feedbackDelay": 10000,
"feedbackDelayExtended": 60000,
"greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedenacht, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ],
"regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$",
"readMore": "Lees meer",
"initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden",
"inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag",
"buttonText": "versturen",
"agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.",
"startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker",
"subjectPrefix": "conversatiestarter",
"chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false},
"occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft",
"promptTitle": "Chat sluiten?",
"promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?",
"Yes": "Ja",
"No": "Nee",
"chatAvailable": "Chat met ons",
"chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet",
"chatOff": "De chat is nu gesloten",
"subjects": [
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg",
"title": "Product afsluiten",
"chatMessage": "Product afsluiten",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg",
"title": "Schade melden",
"chatMessage": "Schade melden",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg",
"title": "Gegevens wijzigen",
"chatMessage": "Gegevens wijzigen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg",
"title": "Fondsen en koersen",
"chatMessage": "Fondsen en koersen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg",
"title": "Contact opnemen",
"chatMessage": "Contact opnemen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
]
}
}
{
"dialogErrorModals": {
"firstModal": {
"message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.",
"primaryBtn": {
"text": "Vernieuwen"
}
},
"secondModal": {
"message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.",
"primaryBtn": {
"text": "Naar contactformulier",
"href": "/contact"
},
"secondaryBtn": {
"text": "Melding sluiten"
}
}
}
}