Ga naar de hoofdinhoud

Vitaliteit: cruciaal in de krappe arbeidsmarkt (whitepaper)

In deze whitepaper kom je erachter:
  • Waarom employer branding belangrijk is
  • Hoe je zichtbare vitaliteit inzet om een verschil te maken
  • Welke vitale secundaire arbeidsvoorwaarden er zijn
  • Wat medewerkers per levensfase nodig hebben
  • Wat de voordelen zijn van een growth mindset
     

Vitaliteit; een manier om je écht te onderscheiden als werkgever. Ontzettend belangrijk, want zo trek je niet alleen nieuw talent aan, maar zorg je er ook voor dat ze zo lang mogelijk gezond en gelukkig bij je blijven werken. Cruciaal in de huidige arbeidsmarkt. Wil je weten hoe vitaliteit je werkgeversmerk versterkt? Je leest het in de whitepaper. 

Waarom het personeeltekort zo groot is? Een samenloop van vergrijzing, de coronacrisis en een stijgend aantal banen. Kortom: Nederland draait op volle toeren, maar komt werknemers te kort. Door die toenemende concurrentie op de arbeidsmarkt moet je als werkgever alles op alles zetten om zo aantrekkelijk mogelijk te zijn voor nieuw talent. En daarnaast wil je huidige medewerkers zo lang mogelijk en in goede gezondheid aan je binden. 

In de whitepaper leggen we uit hoe je vitaliteit een essentieel onderdeel maakt van je wervings- en personeelsbeleid. Zo onderscheid je je van andere werkgevers én daar krijg je naast nieuw talent, ook nog eens gedreven, productieve en meer gelukkige medewerkers voor terug!

Beweging is niet alleen essentieel voor de fysieke conditite van je medewerkers. Ook voor de mentale gezondheid, is beweging ontzettend belangrijk. Wil je er als werkgever voor zorgen dat al je medewerkers optimaal presteren? Geef ze dan toegang tot een vitaliteitsprogramma, zoals a.s.r. Vitality.