Leuk dat je gaat starten met a.s.r. Vitality! Op deze pagina vind je praktische informatie die je wil weten voordat je aan de slag gaat met de thema's 'Ken je gezondheid', 'Verbeter je gezondheid' en 'Word beloond'.
1. Aanmelden Meld je voor a.s.r. Vitality aan via onze website. Na aanmelding, moet je eerst je e-mailadres bevestigen. Daarna krijg je binnen 24 uur een e-mail van ons met jouw unieke activatiecode. Controleer ook je spam- of ongewenste e-mailfolder.
2. Registreren Heb je na 24 uur nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Je verdient Vitality Punten door dagelijks te bewegen. Deze dagelijkse beweging meten wij doordat je een activity tracker of fitness app koppelt aan de a.s.r. Vitality app. Bekijk het overzicht van trackers & apps die je kunt gebruiken. We leggen hier ook uit hoe je deze trackers en apps koppelt en synchroniseert voor Vitality punten.
Koop je via a.s.r. Vitality een Fitbit of Apple Watch? Dan kun je het aankoopbedrag volledig of gedeeltelijk terugverdienen in 24 maanden. Hoe meer Vitality Punten je haalt, hoe meer cashback je verdient.
Zoals je hierboven al hebt kunnen lezen, kun je punten verdienen door te dagelijks bewegen. Je kunt in de a.s.r. Vitality app punten verdienen door stappen te zetten, je hartlslag te verhogen, fietsritten te maken of sportlessen te volgen die je bijhoudt met een activity tracker. Lees meer over de puntenopbouw door te bewegen.
Je verdient Vitality Punten voor drie verschillende doelen. Hieronder kun je zien hoeveel punten je voor welk doel kunt behalen. Lees ook meer over de doelen en bijhorende beloningen.
Als deelnemer van a.s.r. Vitality word je voor drie typen doelen beloond:
Weekdoel en weekbeloning
Je kunt je weekdoel halen door dagelijks te bewegen. Je krijgt vanuit de a.s.r. Vitality app een weekdoel die je kunt halen door stappen of hartslag. Je kunt je weekdoel op elk moment activeren. Wanneer jij je weekdoel activeert, start je direct. Lees meer over weekdoelen
Koop je via a.s.r. Vitality een Fitbit of Apple Watch? Dan kun je het aankoopbedrag volledig of gedeeltelijk terugverdienen in 24 maanden. De hoogte van je maandelijkse cashback hangt samen met hoeveel Vitality Punten jij per maand haalt voor je maanddoel. Je kunt dit doel behalen door punten te verdienen met bewegen. Hoe meer Vitality Punten je haalt, hoe meer cashback je verdient.
Alle punten die je in het lidmaatschapsjaar behaalt tellen mee voor je jaardoel: je “Vitality Status”. Je kunt dit doel dus behalen met punten uit het onderdeel “Ken je gezondheid” en door te bewegen. Jouw Vitality Status bepaalt uiteindelijk de cashback die jij kunt verdienen op je aangesloten verzekering. Lees meer over je Vitality Status en bekijk de bijbehorende percentages cashback
Activeer je weekdoel Vergeet niet je weekdoel te activeren zodat je eerste weekdoel van start gaat. Je kunt je weekdoel op elk moment activeren, dan gaat deze meteen van start. Ga bovenin de a.s.r. Vitality app naar het tabblad “Activiteiten”. Ga naar de bovenste blauwe tegel en klik op “Start met bewegen en word beloond”. Lees meer over je weekdoel en bijhorende beloning en klik op “Start nu”.
Heb je een activity tracker? Vergeet dan niet om je training aan te zetten voor het meten van je hartslag. Wil je meedoen aan challenges via de app? Koppel dan eerst je activity tracker.
{
"dialog": {
"homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900",
"urlChat" : "/api/dialog/Chat/",
"urlCM": "/api/dialog/Conversation/",
"urlCMReporting": "",
"tokenApiEndPoint": "/api/token/get",
"feedbackDelay": 10000,
"feedbackDelayExtended": 60000,
"greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedenacht, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ],
"regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$",
"readMore": "Lees meer",
"initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden",
"inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag",
"buttonText": "versturen",
"agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.",
"startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker",
"subjectPrefix": "conversatiestarter",
"chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false},
"occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft",
"promptTitle": "Chat sluiten?",
"promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?",
"Yes": "Ja",
"No": "Nee",
"chatAvailable": "Chat met ons",
"chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet",
"chatOff": "De chat is nu gesloten",
"subjects": [
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg",
"title": "Product afsluiten",
"chatMessage": "Product afsluiten",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg",
"title": "Schade melden",
"chatMessage": "Schade melden",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg",
"title": "Gegevens wijzigen",
"chatMessage": "Gegevens wijzigen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg",
"title": "Fondsen en koersen",
"chatMessage": "Fondsen en koersen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg",
"title": "Contact opnemen",
"chatMessage": "Contact opnemen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
]
}
}
{
"dialogErrorModals": {
"firstModal": {
"message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.",
"primaryBtn": {
"text": "Vernieuwen"
}
},
"secondModal": {
"message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.",
"primaryBtn": {
"text": "Naar contactformulier",
"href": "/contact"
},
"secondaryBtn": {
"text": "Melding sluiten"
}
}
}
}