Ga naar de hoofdinhoud
Home Vitality Storingen- en servicepagina

Storingen- en servicepagina

Zoek je meer informatie of heb je hulp nodig? Op deze pagina vind je de antwoorden op veel gestelde vragen die je helpen van a.s.r. Vitality een succes te maken. Werkt de app niet zoals verwacht? Kijk dan eerst of er al iets bekend is bij actuele storingen. Mis je Vitality Punten voor je activiteiten? Gebruik dan onze hulptool voor technische problemen.

Actuele storingen 

Houd deze pagina in de gaten voor updates! Mis je Vitality Punten in de app? Gebruik dan onze hulptool voor technische problemen. Werkt iets anders niet goed en staat dat hieronder nog niet vermeld? Neem dan contact met ons op via de opties onderaan deze pagina.

*OPGELOST* 23-10-2024 11:07 uur: Trage Fitbit synchronisatie

Synchronisatie van Fitbit activiteiten duurde soms langer dan de bedoeling is. Af en toe kwamen activiteiten ook niet goed door. Dit is door Fitbit opgelost. 

14-10-2024 10:10 uur: Beperkt aanbod Fitbit Charge 6 door leveringsprobleem 

Er is een leveringsprobleem bij Fitbit waardoor onze voorraad bijna op is. Op dit moment kun je nog een goudkleurige Charge 6 bestellen. Fitbit werkt aan een oplossing. We hopen dat onze voorraad snel weer aangevuld kan worden! 

 

Aanmelden en inloggen
Lidmaatschap
Zelf regelen
Activity trackers
Vitality punten verdienen
Punten verdienen met beweging
Punten verdienen met mijn gezondheid
Sportlessen, challenges & evenementen
Teams
Challenges
Evenementen
Sportlessen
Activiteiten boeken
SportCadeau
Weekdoel
Maanddoel
Jaardoel
Beloningen
Weekbeloning
Maandbeloning
Jaarbeloning
Vragen?

Kunnen we nog iets voor je doen? Neem dan contact met ons op. Je kunt met ons chatten of appen. We helpen je graag.