Ga naar de hoofdinhoud
Home duurzaam herstelpartner storingservice
Michel van storingservice.nl

Michel van Storingservice.nl: ‘We zorgen altijd voor een betrouwbare partner bij schade’

02 maart 2022

Michel Brouwer is directeur en mede-eigenaar bij Storingservice.nl, een bedrijf dat sinds kort deel uitmaakt van ons duurzaam herstelnetwerk. Storingservice.nl lost allerlei soorten storingen op voor klanten door heel Nederland. En dat doen ze heel snel! Benieuwd hoe ze dat precies aanpakken? Lees hier dan verder.

Voor iedere storing een oplossing

Storingservice.nl is een storingsbedrijf met landelijke dekking. Dat betekent dat ze door het hele land problemen oplossen. ‘We komen voor allerlei soorten storingen,’ vertelt Michel. ‘Dat gaat van elektrastoringen tot problemen met de centrale verwarming. We zien dat schademeldingen ook heel erg seizoensgebonden zijn. In de winter houden we rekening met cv-storingen, terwijl er in de zomer juist meer buitensluitingen zijn.’ Storingservice.nl heeft vooral veel zakelijke opdrachtgevers, zoals zorginstellingen, retailers, woningcorporaties, aannemers en recreatieparken. Sinds ongeveer een jaar werkt Storingservice.nl ook samen met a.s.r. Klanten die via a.s.r. een schadeverzekering hebben afgesloten, kunnen Storingservice.nl dus inschakelen bij problemen.

Luister ook de podcast van Storingservice.nl met Paul Westerik van a.s.r. 

Zo gaat Storingservice.nl te werk

‘We werken met een eigen technische meldkamer’, vertelt Michel. ‘Daar komen alle meldingen van storingen binnen. De medewerkers van de meldkamer staan de klant te woord en proberen, wanneer mogelijk, telefonisch al voor een oplossing te zorgen. ‘Is dat niet mogelijk, dan hebben ze in het hele land monteurs en specialisten klaar staan die meteen op pad gaan.’ Klanten hoeven dus niet zelf op zoek te gaan naar een beschikbare monteur of slotenmaker. De meldkamer zet de melding uit in de regio en zorgt dat er iemand ter plaatse komt.

Lees ook: wat is duurzaam schadeherstel?

De klant ontzorgen

Michel vertelt: ‘Wij helpen mensen zo snel mogelijk bij een storing. De meldkamer stuurt meteen een monteur op pad om het probleem op te lossen, vaak kan dat dezelfde dag nog. Lukt het niet meteen, bijvoorbeeld omdat de schade complexer is? Dan stelt de monteur de situatie in ieder geval veilig. We sturen dan ook een uitgebreide rapportage mee, zodat de opdrachtgever met die informatie een specialist kan aansturen.’ Klanten weten dus altijd precies waar ze aan toe zijn. ‘Daar zetten we ook echt op in,’ vertelt Michel. 

‘We vinden het heel belangrijk om een betrouwbare partner te zijn, zeker omdat er op het gebied van storingen ook oplichters actief zijn. Daarom zorgen we dat er altijd iemand beschikbaar is om het probleem op te lossen.’ Storingservice.nl zet ook vol in op transparantie. Michel: ‘De melding wordt in onze meldkamer meteen in het systeem gezet. Vanaf dat moment kan de klant de opdracht in real time volgen totdat het helemaal is opgelost.’ Is de schade verholpen, dan ontvangt de klant meteen een mail met de rapportage. ‘Zo ontzorgen we de klant!’

Lees ook: schade laten herstellen is beter voor het milieu, maar wat heb jij eraan?

Altijd betrouwbare service

Ook over de kosten is Storingservice.nl heel duidelijk. ‘Klanten betalen bij ons een vast tarief per storingsmelding en we rekenen geen voorrijkosten,’ vertelt Michel. ‘Als wij uitrukken, betaal je dus altijd hetzelfde bedrag. Of het nou overdag is, ‘s avonds of in het weekend, dat maakt niet uit. Hoe lang een monteur bezig is de schade te verhelpen of de situatie veilig te stellen speelt ook geen rol.’ Het bedrijf werkt namelijk met twee tarieven: een locatie tarief en een telefonisch tarief. Is het probleem over de telefoon op te lossen? Dan betaalt de klant een lager bedrag. De regiopartners waar Storingservice.nl mee werkt zijn daarnaast gescreend, zodat ze zeker weten dat het goed zit. ‘De klant staat bij ons echt voorop. En dat zit niet alleen in storingen snel oplossen, maar ook in goede communicatie. Zo leveren we altijd de beste service.’



Meer verhalen over Duurzaam herstel

Michel van Storingservice.nl: ‘We zorgen altijd voor een betrouwbare partner bij schade’
{ "dialog": { "homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900", "urlChat" : "/api/dialog/Chat/", "urlCM": "/api/dialog/Conversation/", "urlCMReporting": "", "tokenApiEndPoint": "/api/token/get", "feedbackDelay": 10000, "feedbackDelayExtended": 60000, "greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedemorgen, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ], "regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$", "readMore": "Lees meer", "initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden", "inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag", "buttonText": "versturen", "agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.", "startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker", "subjectPrefix": "conversatiestarter", "chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":true,"PEN_C_IDV2":true,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":true,"SCH_Pac_C_ASRNL":true,"SCH_Pdb_C_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":true,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":true,"ARD_C_DB":true,"ARD_C_KLANTADVIES":true}, "occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft", "promptTitle": "Chat sluiten?", "promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?", "Yes": "Ja", "No": "Nee", "chatAvailable": "Chat met ons", "chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet", "chatOff": "De chat is nu gesloten", "subjects": [ { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg", "title": "Product afsluiten", "chatMessage": "Product afsluiten", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg", "title": "Schade melden", "chatMessage": "Schade melden", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg", "title": "Gegevens wijzigen", "chatMessage": "Gegevens wijzigen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg", "title": "Fondsen en koersen", "chatMessage": "Fondsen en koersen", "variantA": true, "variantB": true } , { "iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg", "title": "Contact opnemen", "chatMessage": "Contact opnemen", "variantA": true, "variantB": true } ] } } { "dialogErrorModals": { "firstModal": { "message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.", "primaryBtn": { "text": "Vernieuwen" } }, "secondModal": { "message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.", "primaryBtn": { "text": "Naar contactformulier", "href": "/contact" }, "secondaryBtn": { "text": "Melding sluiten" } } } }