Als adviseur wilt u klanten graag goed adviseren. U helpt hen bij het kiezen van het juiste product en u ontzorgt ze in het beheer. Via het adviseursportaal van a.s.r. Cockpit heeft u met één inlog toegang tot alle producten van a.s.r. Ook het inloggen in uw nieuwe pensioenportaal verloopt altijd via Cockpit.
In de video hieronder ziet u hoe Cockpit werkt.
Via Cockpit heeft u toegang tot Mijn pensioenportaal, het pensioenportaal van uw klanten met een pensioenregeling in het Werknemerspensioen. U kunt vervolgens in dit portaal mutaties invoeren. Vanuit Cockpit kunt u nu direct doorlinken naar een bepaald contract.
Ieder advieskantoor heeft een Cockpit hoofdaccount. De eigenaar van dit hoofdaccount kan eenvoudig collega’s autoriseren en verschillende rollen toekennen. Bekijk in deze video hoe u accounts beheert en gebruikers toevoegt.
Bekijk hier hoe u een offerte maakt voor een pensioenregeling in het Werknemerspensioen via Cockpit.
Heeft u hulp nodig met inloggen? Of heeft u andere vragen over uw account in Cockpit? Neem dan contact op met onze Service Desk Zakelijk via (030) 257 86 98. Of stuur een e-mail naar servicedesk.zakelijk@asr.nl.
Veel adviseurs maken al gebruik van ons nieuwe offerteportaal. Er komen telkens weer nieuwe functionaliteiten beschikbaar in dit portaal.
Wilt u een offerte maken en zijn in het offerteportaal nog niet alle benodigde onderdelen beschikbaar? Neem dan contact op met uw contactpersoon bij a.s.r.
U heeft via Cockpit direct toegang tot Mijn pensioenportaal van uw klanten in het Werknemerspensioen.
Voor vragen over de nieuwe pensioenadministratie of over het gebruik van de nieuwe portalen, kunt u terecht bij uw accountmanager of uw commercieel relatiebeheerder. Of u kunt gebruikmaken van het Contactformulier. Dan bellen we u terug.