Ga aan de slag met het Werkgeversportaal van a.s.r. Via dit portaal regelt u voortaan alles voor uw collectieve inkomensverzekering(en). Zo regelt u onder andere zaken als ziek- en betermeldingen, wijzigingen in uw medewerkersbestand doorgeven en heeft u altijd al uw gegevens bij de hand. Met deze online omgeving gaat dat allemaal heel eenvoudig en kan dat elk moment van de dag. Dat is wel zo makkelijk!
Het is belangrijk dat u uw account voor het Werkgeversportaal zo snel mogelijk aanmaakt. De eenmalige activatiecode die u van ons heeft ontvangen is namelijk maximaal 30 dagen geldig. En met een account regelt u zo snel mogelijk al uw zaken zelf.
Wij vinden het belangrijk dat u goed en volledig geïnformeerd bent. Heeft u vragen over de brieven die u heeft ontvangen of over het inloggen? Neem dan contact op met uw adviseur of met de afdeling Relatiebeheer op telefoonnummer (030) 278 41 40. U bereikt ons op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. Wij helpen u graag.