Ga naar de hoofdinhoud

Ga aan de slag met het Werkgeversportaal van a.s.r. Via dit portaal regelt u voortaan alles voor uw collectieve inkomensverzekering(en). Zo regelt u onder andere zaken als ziek- en betermeldingen, wijzigingen in uw medewerkersbestand doorgeven en heeft u altijd al uw gegevens bij de hand. Met deze online omgeving gaat dat allemaal heel eenvoudig en kan dat elk moment van de dag. Dat is wel zo makkelijk!

Dit zijn uw voordelen
  • Regel alle zaken rondom uw werknemersverzekeringen.
  • Snel en eenvoudig uw contract inzien.
  • Op elk moment medewerkers ziek- of betermelden.
  • Overzicht van onze preventieve diensten.
  • Koppeling van salarispakket aan onze administratie.
  • Toegang tot opleidingen van a.s.r.

Het is belangrijk dat u uw account voor het Werkgeversportaal zo snel mogelijk aanmaakt. De eenmalige activatiecode die u van ons heeft ontvangen is namelijk maximaal 30 dagen geldig. En met een account regelt u zo snel mogelijk al uw zaken zelf.  

Heeft u vragen? Neem contact met ons op.

Wij vinden het belangrijk dat u goed en volledig geïnformeerd bent. Heeft u vragen over de brieven die u heeft ontvangen of over het inloggen? Neem dan contact op met uw adviseur of met de afdeling Relatiebeheer op telefoonnummer (030) 278 41 40. U bereikt ons op werkdagen van 08.00 tot 17.30 uur. Wij helpen u graag.