Als ondernemer versta je je vak. Jij wordt gevraagd omdat je een specialist bent, je kent de markt door en door en je weet als geen ander wat het woord professional betekent. Tot het moment dat het even niet meer lukt. Je krijgt klachten en raakt misschien arbeidsongeschikt. Dat heeft niet alleen impact op jezelf maar ook op je bedrijf. Wie ondersteunt je om dit te voorkomen? Wat heb je nodig? Ondernemers met een AOV van a.s.r. kunnen een beroep op ons doen als ze merken dat het even niet meer gaat en zich zorgen maken om uit te vallen.
Je kunt contact opnemen door te bellen met één van onze casemanagers. De casemanager is iemand met wie je laagdrempelig jouw situatie kan bespreken. Samen bepalen jullie wat je op dit moment nodig hebt. De casemanager kijkt vervolgens op basis van jouw hulpvraag – samen met een arbeidsdeskundige en medisch deskundige – welke oplossing het beste bij jou past en bespreekt deze met jou.
Wat zijn de stappen?
Bel ons via 030 278 15 55
Bespreek je situatie met de casemanager
Definieer jouw hulpvraag
De casemanager bespreekt met je wat de mogelijkheden zijn
Na overeenstemming wordt de hulp ingeschakeld
Bekijk ook onderstaande video voor meer informatie.
Wat kun je verwachten als je belt met de casemanager?
Zoals eerder genoemd is de casemanager iemand met wie je laagdrempelig kunt sparren over je situatie en hulpvraag. De arbeidsdeskundige en medische deskundige denken mee over geschikte oplossingen. a.s.r. heeft een groot netwerk aan professionals die hun dienstverlening hebben gespecialiseerd in jou als ondernemer. We kunnen bijvoorbeeld een ondernemerscoach inschakelen, een bedrijfsfysiotherapeut als je lichamelijke klachten hebt of een psycholoog als je mentale klachten hebt. We vinden het belangrijk een oplossing te vinden waar je écht iets aan hebt.
Veelgestelde vragen over preventieve hulp aanvragen
Als je je zorgen maakt of bang bent dat je arbeidsongeschikt gaat worden, zeker. Twijfel je bijvoorbeeld of je je werk nog wel volhoudt, heb je lichamelijke klachten of ervaar je spanningsklachten? Trek gerust bij ons aan de bel.
Je ontvangt een verslag van het gesprek zodat je altijd kunt teruglezen wat er is besproken. Het verslag wordt bewaard in je eigen dossier. Eventuele medische informatie wordt in een apart medisch dossier bewaard dat alleen inzichtelijk is voor onze medisch adviseur en zijn naaste medewerkers.
Je sluit niet elke dag een arbeidsongeschiktheidsverzekering af. Daarom bieden wij je de mogelijkheid vragen te stellen tijdens een vrijblijvend informatiegesprek. Wij helpen je graag.
Neem contact met ons op
Dit kan telefonisch via (030) 278 03 35 op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur of via ons contactformulier.
{
"dialog": {
"homeItemId" : "42fdf1c1-a8f6-43d1-9dec-ce9c9b829900",
"urlChat" : "/api/dialog/Chat/",
"urlCM": "/api/dialog/Conversation/",
"urlCMReporting": "",
"tokenApiEndPoint": "/api/token/get",
"feedbackDelay": 10000,
"feedbackDelayExtended": 60000,
"greeting": [ "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eGoedenacht, welkom bij a.s.r.\u003c/span\u003e", "\u003cspan style=\"background-color: #ffffff; color: #2a292e;\"\u003eStel ons hieronder je vraag. We helpen je graag verder\u003c/span\u003e" ],
"regEx": "^[A-Za-z0-9'`‘’\\xC0-\\xD6\\xD8-\\xF6\\xF8-\\xFF!@#$^&()_+/|€,\\.\\-\\s]{0,200}$",
"readMore": "Lees meer",
"initInputPlaceholder": "Typ je vraag in een paar woorden",
"inputPlaceholder": "Typ een reactie of andere vraag",
"buttonText": "versturen",
"agentDisconnected": "Onze medewerker heeft de chat afgesloten.",
"startChat": "Je chat nu met een a.s.r. medewerker",
"subjectPrefix": "conversatiestarter",
"chatGroupIsOpen": {"KS_HD_C_MIJNASR":false,"PEN_C_IDV2":false,"SCH_Pcl_C_AVP_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_REIS_ASRNL":false,"SCH_Pac_C_ASRNL":false,"SCH_Pdb_C_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_VERKEER_ASRNL":false,"SCH_Pcl_C_BRAND_ASRNL":false,"ARD_C_DB":false,"ARD_C_KLANTADVIES":false},
"occupiedMessage": "Oeps, al onze medewerkers zijn in gesprek. Een moment geduld alsjeblieft",
"promptTitle": "Chat sluiten?",
"promptText": "Weet je zeker dat je de chat wilt afsluiten?",
"Yes": "Ja",
"No": "Nee",
"chatAvailable": "Chat met ons",
"chatOccupied": "De chat is tijdelijk bezet",
"chatOff": "De chat is nu gesloten",
"subjects": [
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/verzekering-afsluiten.svg",
"title": "Product afsluiten",
"chatMessage": "Product afsluiten",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/schade-melden.svg",
"title": "Schade melden",
"chatMessage": "Schade melden",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/gegevens-wijzigen.svg",
"title": "Gegevens wijzigen",
"chatMessage": "Gegevens wijzigen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/fondsen-en-koersen-informatie.svg",
"title": "Fondsen en koersen",
"chatMessage": "Fondsen en koersen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
,
{
"iconSrc" : "/-/media/images/asr/asrnl/homepage/toptaak-iconen/contact.svg",
"title": "Contact opnemen",
"chatMessage": "Contact opnemen",
"variantA": true,
"variantB": true
}
]
}
}
{
"dialogErrorModals": {
"firstModal": {
"message": "Er is helaas een storing. Onze chatbot loopt vast. Klik op vernieuwen om het nog een keer te proberen. Je gesprek blijft bewaard.",
"primaryBtn": {
"text": "Vernieuwen"
}
},
"secondModal": {
"message": "Helaas, de storing is er niet mee verholpen. Probeer het later op de dag nog een keer of vul het contactformulier in.",
"primaryBtn": {
"text": "Naar contactformulier",
"href": "/contact"
},
"secondaryBtn": {
"text": "Melding sluiten"
}
}
}
}