Ook hun persoonlijke casemanager bij a.s.r. staat graag stil bij manieren om uitval te voorkomen en medewerkers te laten re-integreren. Dat contact bevalt Diana en Manuela goed. “Het fijne aan het contact met onze casemanager is dat er echt met je wordt meegedacht”, legt Manuela uit.
“Even die andere blik”, vervolgt Diana. “Want als je zelf niet meer zo goed weet wat je kunt vragen, dan is het heel fijn dat onze casemanager bij a.s.r. met goed advies komt.”
Ook maken de dames graag gebruik van het grote netwerk van a.s.r. “Als we bijvoorbeeld een keer een ergonoom of psycholoog nodig hebben, dan bel ik naar a.s.r. om te kijken of zij een contact hebben waar we sneller terecht kunnen”, vertelt Diana. “Tegenwoordig zijn de wachtlijsten gewoon lang. Dan is het fijn om van zo’n groot netwerk gebruik te maken.”
Lachend vervolgt Diana: “Maar hoewel ik mijn casemanager bij a.s.r. hartstikke aardig vind, spreek ik hem het liefst natuurlijk zo min mogelijk. Dat betekent namelijk dat we geen gekke dingen of langdurig zieken hebben.”