Ga naar de hoofdinhoud

Wat komt er kijken bij het werven en aannemen van nieuw personeel?

De zaken gaan goed en je bedrijf groeit snel. Tijd om te zoeken naar personeel! Maar hoe vind je dat? En wat als je niet alleen te maken krijgt met personeelstekort, maar ook met concurrentie van andere werkgevers? Zeker in tijden van krapte op de arbeidsmarkt zijn dit dingen om rekening mee te houden. We vertellen je er hier graag meer over.

Goed voor je personeel zorgen

Hoe maak je het verschil met goed werkgeverschap en het aanbieden van aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden? Hoe moet je het salaris bepalen van een werknemer? En wat komt er allemaal nog meer kijken bij het aannemen van nieuwe medewerkers? Denk aan het sollicitatiegesprek en de arbeidsovereenkomst, maar ook aan het pensioen en de juiste verzekeringen. Want ook op de lange termijn wil je als werkgever natuurlijk goed voor je personeel blijven zorgen. Daarom vind je hier alle praktische informatie over het werven en ‘aan boord’ houden van personeel.

Personeel vinden
Personeel spreken
Personeel aannemen
Download het whitepaper over personeel aannemen

Naast de arbeidsovereenkomst spelen een hoop andere factoren een rol bij het aannemen van personeel. Bijvoorbeeld de werving van personeel, jouw imago als werkgever (employer branding), het sollicitatiegesprek en het salaris. In onze whitepaper over personeel aannemen lees je waar je rekening mee moet houden.

Verhalen van ondernemers en experts
Wij helpen je graag